Wednesday 5 October 2016

TIPS KURUS SELEPAS BERSALIN

Assalamualaikum semua...

Hi korang hari ni saya nak memperkenalkan satu produk yang telah berjaya buat saya kurus kembali selepas bersalin dalam masa yang singkat je lebih kurang dalam tempoh sebulan...dalam pantang hari tu saya gemuk tau…tapi sekarang dah kembali ke berat normal...nak tahu rahsianya jeng jeng jeng….kita baca dulu sampai habis.


Korang semua mesti pernah dengar pasal minyak ikan bukan. Kalau kita tengok di pasaran sekarang terdapat pelbagai jenis jenama minyak ikan yang dijual di pasaran sekarang. Tapi korang tahu tak apa kelebihan minyak ikan ni sebenarnya.

Tujuan saya mula-mula makan minyak ikan ni sebenarnya adalah nak salurkan khasiatnya kepada anak saya yang sedang breastfeed sekarang...yelah minyak ikan ni kan baik untuk perkembangan dan kecerdasan fungsi otak…konon-konon nak bagi sel-sel otak bayi saling berhubung gitu supaya cerdas dan bijak. Sebab apa saya amalkan minyak ikan adalah kerana saya sendiri tak suka makan ikan. Jadi, saya fikir saya perlu lakukan sesuatu supaya bayi saya tidak kekurangan nutrisi ketika sedang membesar.

Apa yang buat saya terkejut selepas saya amalkan minyak ikan ni adalah berat badan saya dah berkurang dan kembali ke berat normal. Best bukan…lepas tu bila cek balik macam mana saya boleh kurangkan berat badan dalam masa yang singkat rupa-rupanya sebab minyak ikan ni juga berfungsi untuk membakar lemak-lemak degil yang ada pada tubuh badan kita.

Jadi, for those yang rasa ada masalah perut buncit, lemak tak hilang-hilang dari dulu sampai sekarang masih belum terlambat untuk membakar lemak anda supaya kurus dan kembali langsing especially buat ibu yang baru melahirkan anak…mesti susah hati fikir macam mana nak kurus seperti sebelum bersalin. Dah tak payah pening-pening fikir, Omega 3 Shaklee kan ada. Korang jangan tak tahu bahawa minyak ikan Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia berbanding jenama lain.


Omega Bakar Lemak  

  • Berfungsi membakar lemak dan meningkatkan metabolism.
  • Kajian dilakukan di Jepun & Czech Republic mencadangkan bahawa omega 3 mampu menghalang pembentukan lemak badan hodoh & menggalakkan  pembakaran lemak dengan cepat. 
  • Satu kajian di Australia menunjukkan pembakaran lemak yg lebih tinggi semasa senaman dilakukan  apabila mengambil omega 3 berbanding mereka yg tidak mengambilnya semasa bersukan. 
  •  membantu masalah perut buncit dan obesiti. 
  •   kesimpulannya omega mampu mengurangkan selera makan disamping membakar lemak dengan cepat.

Selain boleh kuruskan badan, minyak ikan juga berfungsi untuk :

Minyak Ikan Untuk Diabetes

  • mengelakkan jangkitan kuman terutama sekali bagi pesakit diabetes yang tercedera. Pesakit diabetes berisiko terkena jangkitan apabila mana-mana anggota badan mereka mengalami kecederaan terutama sekali di bahagian kaki.
  •  meningkatkan pengaliran darah kerana minyak ikan membantu untuk mencairkan kepekatan darah dalam badan.
Minyak Ikan Untuk Kolestrol

  • membantu mengurangkan kolestrol jahat dan meningkatkan paras kolestrol baik yang diperlukan oleh badan.
Minyak Ikan Untuk Ibu Mengandung
  • mengandungi DHA yang membekalkan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina janin.
  •  membantu mengawal berat badan ibu secara semulajadi.
  •  membantu mengawal kolestrol ibu sepanjang kehamilan.
Minyak Ikan Untuk Ibu Menyusu
  •  membantu ibu menyusu menurunkan berat badan secara semulajadi sepanjang tempoh penyusuan.
  •  membantu meningkatkan pertahanan tubuh badan ibu
Minyak Ikan Untuk Pesakit Asthma
  • membantu mencairkan kahak dan memelihara kesihatan paru-paru

Perbezaan Minyak Ikan Omega Guard Shaklee Berbanding Jenama Lain
Penghasilan minyak ikan Omegaguard Shaklee melalui proses penyulingan berperingkat  atau dinamakan sebagai Triple Molecular Distillation Process.
Proses penyulingan ini akan menapis logam berat dan  pencemaran lain yang terkandung di dalam badan ikan, mencegah oksidasi dan trans lemak serta menghasilkan bau dan hanyir ikan yang minima.
Kandungan Omega 3 di dalam minyak ikan Omegaguard Shaklee terbukti mengandungi EPA dan DHA tinggi berbanding jenama yang lain



                                           cadangan suplemen 





 






Jadi, tunggu apa lagi jom la kita shopping Omega Guard Shaklee sekarang. Bukan senang tau nak dapat harga murah selalu. Tersangatlah rugi pada mereka yang tahu tips ni tapi tak amalkan. Sementara tengah ada promosi ni baik korang cepat-cepat grab. Promosi hanya sah sehingga hujung bulan Oktober 2016 sahaja…bulan seterusnya dah naik harga asal semula. Biasalah kalau nak cantik memang la kena berkorban harta sedikit…tak gitu. OK korang. Selamat mencuba.




Berminat untuk order Omega Guard Shaklee 
bole hubungi saya : 

Pn. Faezah 
(SMS/Whatsapp) 0133117607

No comments:

Post a Comment