Monday 6 March 2017

RAHSIA SEORANG NENEK 20 CUCU HILANGKAN JERAGAT DI WAJAH


Adakah anda merupakan salah seorang daripada mereka yang telah mencuba pelbagai kaedah dan cara untuk menghilangkan jeragat di wajah?

Jeragat boleh membuatkan wajah kita kelihatan hodoh dan kurang keyakinan diri.

Jadi apakah ada cara yang sesuai dan selamat untuk memudarkan atau menghilangkamn jeragat di wajah. tanpa mengeluarkan rawatan kos yang besar seperti rawatan laser dan sebagainya.

Mari kita ikuti kisah seorang nenek kepada 20 orang cucu ini...bagaimanakah caranya beliau berjaya menghilangkan jeragat di wajahnya tanpa sengaja...opss tetiba rasa kulit nenek ni flawless pulak...

Ape rahsianya....

..........................................................................................................................................

NAMA : UMI KALSOM BT. OMAR

[JERAGAT DI MUKA IBU PUDAR SELEPAS 2 MINGGU MAKAN VIVIX]
.

Ibu memang pengguna Shaklee. Sebelum mengenali Vivix, ibu memang ambil Ostematrix dan GLA tanpa miss. Selain dari itu, kadang-kadang beliau ambil Omega untuk kolestrol.
.

Ibu mula cuba Vivix kepunyaan adik yang tertinggal di rumahnya. Kesan pertama yang beliau rasa adalah pada pagi keesokannya. Biasanya ibu akan mengantuk selepas solat subuh, tetapi pagi itu beliau rasa cergas dan tidak mengantuk.
.

Sejak itu, ibu konsisten makan Vivix. Dua minggu kemudian, ibu beritahu satu berita baik. Jeragat kehitaman dimukanya pudar selepas makan Vivix. Ibu memang suka cuba pelbagai jenis produk kosmetik sejak muda. Ada produk yang beri kesan terbakar dan jeragat yang susah tanggal dimukanya. Syukur, dengan izin Allah, mukanya kembali berseri-seri walaupun usia sudah cecah 62 tahun dan mempunyai 20 orang cucu.
.

Kini, ibu memang tak boleh miss makan Vivix. Vivix adalah produk Shaklee kegemarannya. Dahulu, beliau ambil GLA untuk kurangkan komplikasi menopause, tetapi kini beliau sendiri akui Vivix jauh lebih berkesan membantu kurangkan komplikasi itu seperti eczema pada kulit. Beliau sendiri syorkan wanita menopause ambil Vivix untuk lebih sihat, cergas dan ceria.
.

Siapa yang tak gembira bila orang tersayang lebih ceria, cergas dan berseri-seri kan?
Alhamdulillah. Terima kasih Vivix, Terima kasih Shaklee.



Untuk tempahan / 

konsultasi secara percuma :



SMS/Whatsapp

PN. FAEZAH

0133117607


Pengedar Shaklee Damasara


Fb page : Faezahyunji VitaShop

Instagram : faezahyunjivitashop

Pre-Order sekitar Damansara/KL

Postage seluruh Malaysia/Brunei

No comments:

Post a Comment