Friday 23 December 2016

SET BERPANTANG NO.1 TERBAIK

Set Berpantang Shaklee:
.
VITA-LEA @ MULTIVITAMIN WITH IRON FORMULA
Multivitamin lengkap dengan 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan seharian. Dalam masa berpantang ini, kadang-kala kita tidak akan segala vitamin yang diperlukan tubuh kerana berpantang makan. Uniknya Vita-lea Shaklee ini diformulasi dengan iron yang sangat diperlukan tubuh selepas bersalin kerana ibu-ibu akan kehilangan darah yang banyak.
.
B-COMPLEX
Bertindak sebagai anti stress, mengelakkan kemurungan (meroyan) dan menstabilkan hormon.
.
VITAMIN C
Sangat penting untuk menyembuhkan luka, pembentukan kolagen dan memperbaiki tisu-tisu yang rosak dan luka ketika bersalin.
.
ZINC COMPLEX
Membantu mempercepatkan penyembuhan luka terutama luka dalaman (rahim). Mengurangkan masalah keguguran rambut yang sinonim pada ibu-ibu selepas bersalin.
.
OSTEMATRIX
Ostematrix adalah sumber kalsium dan turut mengandungi magnesium & vitamin D. Pengambilan kalsium secukupnya juga dapat mengelakkan badan daripada menggunakan kalsium sedia ada serta mengelakkan osteoporosis. Faedah lain kalsium seperti yang dikatakan oleh Dr Zubaidi iaitu mengelakkan darah beku akibat kurang pergerakan Ibu dan mempercepatkan pengecutan rahim. Ia juga mengurangkan Sengal badan dan sakit belakang serta melawaskan proses pembuangan.
.
ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
Semasa berpantang, Ibu lazim akan mengalami 'hunger pangs' walaupun hanya sedikit terlewat mengambil makanan. ESP boleh membantu dalam memberikan rasa kenyang lebih lama.  Umum juga mengetahui protein adalah penting untuk pembinaan sel-sel baru dan boleh membantu membina sel-sel baru terutama Ibu yang baru bersalin.

ALFALFA
Membanyakkan susu ibu, bertindak seperti perapat dan juga membuang angin dalam badan.


Hubungi Pn.Faezah
013.311.7607
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR


No comments:

Post a Comment