Saturday 27 August 2016

Pengalaman Mengandungkan Anak Pertama Bersama Ostematrix

Bismillah.....


Alhamdulillah akhirnya saya menulis jugak blog buat yang pertama kalinya walaupun selama ni tak pernah berminat pun nak buat blog.

Sebab mengapa saya tulis blog ni jom kita selami kisah saya waktu mengandungkan anak pertama saya. 

Saya disahkan hamil oleh doktor pada awal bulan  November 2015. Pada masa tu hanya tuhan je yang tahu betapa gembiranya saya dan suami bila saya disahkan hamil 6 minggu. Masa awal kandungan memang tak pernah ada masalah kejang kaki dan sembelit sehinggalah bulan yang ke-6. Bayangkan la kejang kaki setiap malam memang tak boleh tahan dan sakit ditambah pulak dengan masalah susah nak buang air besar setiap hari memang menangis. Masa tu mula terpikir macam mana nak atasi masalah ni. 

Bila tanya kat Mr. Google dia cadangkan Ostematrix Shaklee. Pada mulanya dulu dalam kepala otak ni terpikir apa benda la Ostematrix ni, tak pernah makan dan tak pernah percaya dengan Shaklee pun selama ni. Tapi, memandangkan dah tahan dengan masalah kat atas tu cuba jugaklah nasib nk beli Ostematrix ni. 

Selepas mencuba Ostematrix untuk 3-4 hari pertama memamg tak sangka masalah saya yang kat atas tadi tu hilang serta-merta. Dalam hati kata wow hebat betul pil kalsium Ostematrix ni terus dah tak kejang kaki dan lawas je memanjang. Memang happy sepanjang mengandung dan selepas bersalin, sangat-sangat berpuas hati dan tak menyesal beli. 

Pada ibu-ibu yang mengalami masalah yang sama macam saya, bolehla mencuba pil kalsium Ostematrix dari Shaklee ni memang tak akan menyesal sebab terbukti berkesan.


Hah ni la Ostematrix yang superb habis tuh yang buat saya jatuh cinta sampai sekarang, memang terbaik buat ibu-ibu mengandung kat luar sana. 

Kalau nak order Ostematrix ,


Hubungi: 
Faezah (SMS/Whatsapp) 0133117607


No comments:

Post a Comment